BEL - USA 0-3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van POM - WaarBenJij.nu BEL - USA 0-3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van POM - WaarBenJij.nu

BEL - USA 0-3

Door: Pom

Blijf op de hoogte en volg POM

30 Maart 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Goed, we hadden een goei plan maar het is ons niet gelukt. Niet dat het plan persé niet werkte, maar op het veld lukten de dingen gewoon niet.
Ik heb zelf een zeer slechte wedstrijd gespeeld, dus ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. Misschien kan daarin al een verklaring gevonden worden. Mijn ploeg heeft dit niet verdiend.
Nu is het tijd om een punt aan de lijn te zetten. Het tornooi is nog lang niet over. Alle zinnen nu al op Frankrijk zetten, waar we woensdag tegen spelen. We gaan nu even uit eten, het zal goed doen om even de gedachten te verzetten en dicht bij elkaar te blijven.
Ik zal later of morgen wat meer schrijven of voor een beter verslag van de match kan je terecht op de blog van de ploeg
of de site van de hockeybond
www.hockey.be
of de officiële site van het tornooi http://www.sandiego2010.sportcentric.com/

• 30 Maart 2010 - 08:33

Sylvie B:

de moed niet laten zakken! x

• 30 Maart 2010 - 08:47

Mallentj:

Hmmm ... 'k had misschien NOG harder aan jullie moeten denken ;)
    Volhouden Zib ! Keep up the spirit !
    xx

• 30 Maart 2010 - 18:52

Astrid:

Hey pomy, don't worry in de finale pakken jullie ze wel.. Gewoon verderdoen en op naar de volgende match. Groetjes aan iedereen daar!!xx

• 30 Maart 2010 - 19:02

Fleur.:

Lieve Pom,
    Er zijn vele ploegen die een keer onderuit gaan op een toernooi, dus laat je niet gek maken! Alles uit de kast en aan het einde zien waar je eindigt!
    Succes!

• 31 Maart 2010 - 07:57

EvianS:

Wij blijven duimen! Zoals je zelf zegt: not yet finished!! Laat de moed vooral niet zakken, even een dipje maar volgende match wordt zeker weer een knaller! xx

• 31 Maart 2010 - 18:58

Debs:

Lieve Pom,
    no worries....gewoon de rest winnen en dan pakken jullie ze in de finale!
    And remember, we verloren met den Antwerp ook telkens de eerste wedstrijd van de finales om dan toch kampioen te worden!!
    Veel succes en geniet ervan, het is niet elke dag dat je zulke toffe matchen spelen mag!
    Liefs!