It's time for Africa! - Reisverslag uit Antwerpen, België van POM - WaarBenJij.nu It's time for Africa! - Reisverslag uit Antwerpen, België van POM - WaarBenJij.nu

It's time for Africa!

Door: Pom

Blijf op de hoogte en volg POM

25 Januari 2011 | België, Antwerpen

Hier zijn we weer! Hier staan we weer voor een nieuw avontuur met de Panthers.
Nadat de ijskoude temperaturen iedereen vroegtijdig van de hockeyvelden de winterbreak in stuurden, hebben wij de sticks enkele weken geleden toch terug vastgenomen om te werken aan onze Belgische ploeg.
We staan nu klaar om naar het zuidelijk halfrond af te reizen. Ver van het koude en politiek verlamde België gaan we gedurende 2 weken onze voorbereiding voor het EK van volgende zomer in een nieuwe stroomversnelling brengen.
Inderdaad, het EK in Mönchengladbach van 20 tot 28 augustus is ons volgende grote doel met uiteindelijk als ultieme doel een kwalificatie voor de spelen van London 2012. Nu zullen dus de velden van Johannesburg en Bloemfontein onze oefenmat zijn in 7 wedstrijden tegen Azerbeidzjan, China en Zuid-Africa. Zo hebben wij de kans om op onze manier aan de verdediging van onze kleuren te gaan werken in een heerlijk warme en hopelijk boeiende omgeving. Ik zal jullie weer van hieruit op de hoogte houden van onze verhalen, indrukken en prestaties in Waka Waka-land. Enjoy!

Et voilà, nous nous retrouvons à nouveau devant de nouvelles aventures avec les Panthers.
Après que les températures glaciales avaient chassé tout le monde trop tôt des terrains de hockey pour commencer la trêve hivernale, nous avons repris nos sticks il y a quelques semaines pour recommencer à travailler à notre équipe Belge.
Maintenant nous sommes prêtes à partir vers l’hémisphère du sud. Loin de la Belgique froide et en paralyse politique, nous allons donner un nouveau boost à notre préparation pour le Championnat d’Europe de l’été prochain pendant 2 semaines.
Ce Championnat d’Europe à Mönchengladbach du 20 au 28 aout est en effet notre nouveau grand objectif avec comme objectif ultime la qualification pour les JO de Londres 2012. Les terrains de Johannesburg et Bloemfontein nous serviront donc maintenant de champ d’exercice dans 7 matchs contre L’Azerbaïdjan, la Chine et L’Afrique du Sud.
De cette manière nous avons la chance de pouvoir aller travailler à la défense de nos couleurs dans un environnement agréablement chaud et, espérons, impressionnant. Je vous tiendrai de nouveau au courant ici de nos histoires, impressions et prestations au pays du Waka Waka. Bon amusement!